22 d’abril del 2013

La Rosa de Sant Jordi


Aquesta és la il·lustració que presento pel concurs de la rosa de Sant Jordi de La Vanguardia.

Totes les il·lustracions presentades es poden veure a la galeria d'aquest concurs de La Vanguardia. Avui s'acaba la data límit per presentar obres, però encara sou a temps per donar-li un m'agrada a la meva il·lustració si realment us agrada. El concurs té un jurat que decidirà l'obra guanyadora més 3 finalistes, així que els m'agrada, no crec que serveixin de gaire, però a mi em farà il·lusió veure com va creixent el número de cors i em servirà per pujar l'ego!;)

A veure si hi ha sort! A les bases del concurs diuen que un dels finalistes (i suposo que també el primer premi, tot i que no em queda molt clar) el referenciaran a la portada del suplement de Sant Jordi! Això si que és un premi! Quins nervis!...

I vosaltres, què? us agrada?

Bon Sant Jordi a tothom!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada